شنبه, 1 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 309
  • کد خبر : ۲۴۰۰۹
در جلسه شورای مدیران موسسه آموزش و ترویج كشاورزی مراسم تجلیل و بزرگداشت مهندس بنی‌هاشم مشاور وزیر و مدیر كل دفتر توسعه فعالیت های كشاورزی زنان روستایی و عشایری برگزار شد

در جلسه شورای مدیران موسسه آموزش و ترویج کشاورزی

مراسم تجلیل و بزرگداشت مهندس بنی‌هاشم مشاور وزیر و مدیر کل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در جلسه شورای مدیران موسسه که با حضور دکتر مویدی معاون آموزش و ترویج سازمان تات، اعضای شورا و مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی خراسان رضوی روز دوشنبه 29 شهریورماه در سالن مروج برگزار شد، از زحمات و تجارب ارزشمند بیش از 30 سال خدمت صادقانه مهندس بنی‌هاشم مشاور وزیر و مدیر کل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری قدردانی شد.

دکتر مویدی در این جلسه، اظهار کرد: خداوند را شاکرم که در بخشی از دوران خدمت خود مدتی را با مهندس بنی هاشم همکار بودم و ویژگی های خاص ایشان تاثیرات مثبت زیادی را بر روی اینجانب گذاشت.

رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی ادامه داد : هر آنچه که از خصوصیات یک مدیر موفق، خلاق، ایده پرداز و دارای مهارت‌‌های ارتباطی در کتاب های مدیریتی آمده، یکجا در وجود خانم بنی هاشم جمع شده است. هر سه ویژگی مهم شخصیتی، کاری و ارتباطی و از همه مهمتر مهارت خوب گوش دادن، همچنین صداقت، مثبت اندیشی، جدیت، اعتماد به نفس، آرامش، دانش کافی به حوزه ی عمل و اختیار بخشی از شخصیت ایشان را تشکیل داده است.

دکتر مویدی  افزود: در ارزشیابی مدیران سازمان تات، خانم بنی هاشم بالاترین رتبه را آوردند و در صدر مدیران این سازمان قرار گرفتند.

در بخش دیگری از این نشست، اعضای شورای مدیران به بخشی از ویژگی های شخصیتی مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری اشاره کردند و گفتند : ایشان مدیری توانمند، خلاق، دارای ارتباطات مثبت ملی و بین المللی، دلسوز برای جامعه زنان روستایی و عشایری، دارای نگاه علمی و توسعه ای، مخاطب مدار، انسانی پاکدست، نوآور، خلاق، کنه نگر در راهبری، مقتدر، هدفمند هستند که طرح های کلان و خرد این دفتر را به هم مرتبط و پیوسته ساختند و همیشه دغدغه اصلی ایشان بهبود معیشت خانوارهای روستایی، تقویت اقتصادی اجتماعی و توانمندسازی تشکل های خرد زنان روستایی و عشایری بوده است.

مهندس فروغ السادات بنی هاشم مشاور وزیر و مدیر کل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری ضمن قدردانی از همراهی و همکاری صمیمانه مدیران و همکاران مجموعه آموزش و ترویج به ویژه همکاران دفتر امور زنان در ستاد و همکاران توانمند و لایق استان ها گفت : سرمایه اجتماعی و افتخار همیشگی اینجانب در دوران خدمت اعتمادی است که همین همکاران در این مسؤولیت بزرگ به من دادند.

مهندس بنی هاشم ابراز امیدواری کرد: این تغییر فرصتی برای توانمندی های بیشتر دفتر و پیشرفت و نفوذ فکرهای تازه در جامعه زنان روستایی و عشایری باشد.

وی افزود : خداوند را شاکرم که در روزگاری از این مجموعه خداحافظی می کنم که آموزش و ترویج کشاورزی جایگاه واقعی خود را در سطح ستاد و استان ها پیدا کرده است و در این مسیر قدردان تلاش رییس و همکاران موسسه هستم و برای همه دوستان از خداوند منان مسیر شخصی و حرفه ای روشن و شفاف مسالت دارم.

در پایان این نشست از سوی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی لوح تقدیری به مهندس فروغ السادات بنی هاشم اهدا شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0