پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 331
  • کد خبر : ۲۴۱۷۳
تدوین برنامه آموزش مهارتی تربیت هرس­ كار ماهر

تدوین برنامه آموزش مهارتی تربیت هرس­ کار ماهر

دفتر آموزش بهره­ برداران و مشاغل کشاورزی با همکاری دفتر میوه ­های سردسیری و خشک معاونت باغبانی "برنامه آموزش مهارتی تربیت هرس ­کار ماهر "را در سال 1400 تهیه و تدوین کردند و توسط معاون سازمان و رئیس  موسسه آموزش و ترویج کشاورزی ابلاغ شد .

    به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، از جمله عملیات مهم و ضروری برای افزایش کمی و کیفی محصولات باغی، افزایش عمر اقتصادی درختان میوه و ارتقای بهره ­وری آب،  هرس صحیح و اصولی درختان میوه می­باشد به همین منظور دفتر آموزش بهره ­برداران و مشاغل کشاورزی با همکاری دفتر میوه­ های سردسیری و خشک معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی "برنامه آموزش مهارتی تربیت هرس ­کار ماهر "را در سال 1400 تهیه و تدوین کردند. این برنامه با هدف  تربیت هرس‌کار  ماهر مورد  نیاز  بخش و متناسب با نیازهای بازار کار  برای 560 نفر از باغداران  استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی ،البرز، اصفهان، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، سمنان، فارس، لرستان و همدان تهیه شده است که در پاییز سال جاری با همکاری دفتر راهبری اجرای آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه­ای کشور اجرایی می­شود.

خاطر نشان می شود؛ پس از اجرای برنامه آموزش مهارتی تربیت هرس ­کار ماهر آزمون سنجش مهارت افراد آموزش دیده انجام خواهد شد و گواهینامه مهارتی برای شرکت کننده صادر می گردد.

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0