پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 159
  • کد خبر : ۲۴۱۸۴
next    /  2 prev
حضور رییس موسسه آموزش و ترویج كشاورزی در مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی مسئولین حوزه های نمایندگی ولی فقیه در سراسر كشور

حضور رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در مراسم اختتامیه

اولین دوره  آموزشی مسئولین حوزه های نمایندگی ولی فقیه در سراسر کشور

 

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی به نقل از روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی،حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن تبریک میلاد پیامبراکرم (ص) و امام صادق(ع) از حضور فعال نمایندگان در این دوره آموزشی تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت؛ این ایام فرصتی است تا با سیره این بزرگان آشنا شویم و با آنها انس بگیریم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه ضمن ارایه گزارشی از اولین دوره آموزشی و اهمیت فضای مجازی در عصر حاضر  اظهار داشت: باتوجه به ضرورت و اهمیت فضای مجازی جا دارد یک دوره کامل جهت آشنایی با فضای مجازی و استفاده از فرصت های آن برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در ادامه به یکی بودن ستاد و استان ها اشاره کرد و خواستار هماهنگی و بسیج ستاد و استان ها برای فعالیت جهادی جهت رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی شد. وی افزود؛ باتوجه به وظیفه باید رسالت خود را کامل انجام دهیم چون ما طلبه و نان خور امام زمان (عج) هستیم.

نماینده ولی فقیه اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اگر موفق میشدیم در روستا یا مکانی جلسه دینی و مذهبی برگزار کنیم خیلی خوشحال میشدیم. وی ادامه داد؛ بعد از انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرایطی برای طلاب و روحانیون فراهم کرده که در هر مکان و زمانی شرایط تبلیغ اسلام برای ما وجود دارد و باید شکرگزار این فرصت باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در پایان خواستار نوآوری و روش های جدید در ستاد و استان ها شد تا علاوه بر واکسینه شدن موج جدیدی برای بهتر شدن فعالیت ها ایجاد شود. وی تاکید کرد؛ بدون دانش و روش های نو موفقیت امکان ندارد.

در بخشی از این مراسم، دکتر مویدی معاون آموزش و ترویج سازمان تات، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این دوره آموزشی، گفت: در حال حاضر زیرساخت های بسیار خوبی در مجموعه آموزش و ترویج کشور فراهم شده است که برگزاری این چنین دوره هایی به صورت مجازی و با حضور حداکثری در سراسر کشور بخشی از فعالیت های بسیار خوبی است که رخ داده است.

دکتر مویدی افزود: حوزه ی نمایندگی ولی فقیه به خصوص در بخش فرهنگی قدم های موثری برداشته است و با عضویت در ستاد ملی رسانه وزارت جهادکشاورزی و شبکه آموزش کشاورزی شاک همکاری های خوبی در راستای خلاقیت، نوآوری و با تلاش جهادی مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در کل کشور داشته است.

رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی همچنین بر همکاری و همراهی این مجموعه با جامعه روحانیون بخش کشاورزی کشور به صورت جدی تاکید کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه طی مراسمی از زحمات و خدمات بی شائبه و صادقانه ۳۰ سال خدمت کارکنان حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی تجلیل و به رسم یادبود با اهداء لوح تقدیر و هدیه از زحمات این عزیزان قدردانی شد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0