جمعه, 7 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 250
  • کد خبر : ۲۴۱۷۲
برنامه توسعه مهارت­های كشاورزی بهره­ برداران منطقه مكران  در سال 1400

برنامه توسعه مهارت­های کشاورزی بهره ­برداران منطقه مکران  در سال 1400

 

دفتر آموزش بهره ­برداران و مشاغل کشاورزی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی به منظور افزایش ارتقای مهارت­های فنی و مدیریتی بهره ­برداران سواحل مکران و نیز استفاده بهینه از منابع و نهاده ­های پایه با بهره ­گیری از آخرین توصیه­ های فنی و کاربردی برنامه مهارت افزایی و مهارت‌آموزی بهره‌برداران را در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان تدوین و اجرا کرد.  

 به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، با عنایت به تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری  مبنی بر توسعه سواحل مکران و نیز ابلاغ سیاست­های کلی برنامه ششم توسعه کشور، دفتر آموزش بهره ­برداران و مشاغل کشاورزی از سال 1396 برنامه مهارت افزایی و مهارت‌آموزی بهره‌برداران منطقه مکران را تدوین و اجرا نمود. این برنامه شامل پیش­بینی انجام فعالیت­ها برای ارتقا مهارت­های تمامی بهره ­برداران منطقه مکران اعم از بهره ­برداران حقیقی و حقوقی شامل اعضای شرکت­های خدمات مشاوره ­ای، فنی و مهندسی کشاورزی، اعضای شرکت­های مکانیزاسیون و شاغلان تعاونی­های تولیدی می باشد که برای پنجمین سال متوالی  برنامه مهارت آموزی بهره­ برداران کشاورزی منطقه مکران در سال 1400  در دو استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان اجرایی می­شود.

گفتنی است؛ حجم عملیات پیش بینی شده آموزش مهارتی برای استان سیستان و بلوچستان 16750 نفر روز و برای استان هرمزگان 6300 نفر روز می باشد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0