جمعه, 10 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 367
  • کد خبر : ۲۴۵۸۸
دوره بین المللی فراتسهیلگری با همكاری آژانس همكاری های بین المللی ژاپن (JICA) برگزارشد

دوره بین المللی فراتسهیلگری با همکاری آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (JICA) برگزارشد

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، دوره آموزش فراتسهیلگری با همکاری آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (JICA) روز چهارشنبه 22 دی ماه به مدت چهار روز برگزار می شود.  

دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری به دنبال برنامه‌های آموزشی و به روز رسانی دانش کارشناسان و با هدف بهره مندی از دانش و تجربه سایر کشورها، دوره آموزش فراتسهیلگری با همکاری آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (JICA) را برگزار می کند.

در این دوره 40 تن از آموزشگران، کارشناسان و مربیان تسهیلگری از ستاد و 12 استان (آذربایجان غربی، اصفهان، بوشهر، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کرمان، لرستان و هرمزگان) شرکت می کنند.

گفتنی است، فراتسهیلگری تکنیکی است که قدرت فراشناخت تسهیلگر را بر می انگیزد و فرایند تسهیلگری را عینیت می بخشد و ارتباط موثر بین تسهیلگر و مخاطب را تا حد ممکن تضمین می کند.

در افتتاحیه این دوره که با حضور قائم مقام موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و مسؤول هماهنگی دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری برگزار شد، رییس دفترJICA  در ایران، استاد ناکاتا مبدع تکنیک فراتسهیلگری، خانم  یاسوکوهارا از موسسه مورانو میرای مدرس دوره بودند.

 

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0