چهارشنبه, 29 فروردين 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۹:۲۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ 
  • تعداد بازدید : 446
  • کد خبر : ۲۵۷۶۶
حضور آینده سازان بخش كشاورزی در مراسم تجلیل از نمونه ها در استان قزوین

حضور آینده سازان بخش کشاورزی در مراسم تجلیل از نمونه ها در استان قزوین

 

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، در اقدامی بی سابقه در استان قزوین کشاورزان آینده و فرزندان کشاورزان برگزیده در مراسم تجلیل از ۱۰ کشاورز برگزیده ملی و ۳۴ کشاورز نمونه استانی، به عنوان  آینده سازان بخش کشاورزی حضور داشتند.

در این مراسم که با حضور دکتر حسینی معاون وزیر و رییس سازمان شیلات کشور، دکتر مویدی معاون آموزش و ترویج کشاورزی سازمان تات و رییس موسسه  آموزش و ترویج کشاورزی استاندار، امام جمعه، نمایندگان مجلس، رییس سازمان جهاد کشاورزی و جمع کثیری از مسئولین استانی برگزار گردید، حضور کودکان و نوجوانان به دلیل ارتباط نزدیک و مشاهده نقش آفرینی پدران و مادران در عرصه کشاورزی و ایفای نقش مهم در ترویج فرهنگ  کشاورزی در خانواده ها اتفاق افتاد.

whatsapp image 2022-07-03 at 7.50.49 am.png

گفتنی است، فرزندان کشاورزان برگزیده در پاسخ به سوال خبرنگاران درخصوص شغل پدران و مادرانشان در حوزه های مختلف کشاورزی، گفتند: ما به شغل آنها افتخار می کنیم و از اینکه والدین ما به عنوان تضمین کننده امنیت غذایی کشور فعالیت می کنند، به خود می بالیم.

شناسایی و انتخاب کشاورزان نمونه هر سال با هدف ارج نهادن به زحمات و تلاش تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی و ارتقای شأن و منزلت شغلی آنها و ایجاد انگیزه و الگوسازی برای سایر کشاورزان انجام می شود. در این میان، انتخاب 10 تن از کشاورزان پیشرو استان قزوین و 34 کشاورز برگزیده استانی و کسب رتبه دوم کشور در حالی که مساحت کل استان و اراضی کشاورزی آن و همچنین تعداد کل کشاورزان استان قزوین در مقایسه با استان های با ظرفیت کشاورزی بسیار بیشتر، حائز ارزش است و نشان از فرهنگ غنی کشاورزی در این استان دارد.

whatsapp image 2022-07-03 at 7.50.50 am (1).png

whatsapp image 2022-07-03 at 7.50.50 am (2).png

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0