جمعه, 28 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۸:۴۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ 
  • تعداد بازدید : 32
  • کد خبر : ۳۱۰۲۵
به میزبانی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی:
نشست مشترك محمد مهدی قاسمی با كاظمیان رئیس فدراسیون سواركاری
 نشست مشترک محمد مهدی قاسمی معاون سازمان تات با کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری در موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ محمد مهدی قاسمی در این جلسه گفت: این موسـسه در راسـتاي تعامل، هم‌افزایی و همکاري با فدراسیون سوارکاري و به منظور تحقق برنـامه ها و سیـاستهـاي حوزه کشـاورزي ومنابع طبیعی، بهبود واثربخشی در این حوزه بایستی به گونه ای برنامه ریزی کند تا با کمک صنعت سوارکاری شاهد رشد و پیشرفت در زمینه های مرتبط باشیم.

وی تصریح کرد: با همکاری معاونت امور دام، سازمان دامپزشکی کشور، موسسه تحقیقات علوم دامی، می توان چشم انداز مطلوبی برای کشور و ایجاد اشتغال در این زمینه فراهم آورد؛ همچنین روستائیان می توانند در زمینه رشد و توسعه به ما کمک کنند..

در ادامه جلسه کاظمیان با اشاره به همدلی و همراهی دو مجموعه به منظور حل مشکلات مردم بیان کرد: ما در فدراسیون دو هدف را پیگیری می کنیم؛ هدف اول بازیابی و پیوند دوباره بین دو مجموعه وزارت جهاد کشاورزی و فدراسیون سوارکاری تا بتوانیم وظایف قانونی خود را به نحواحسن به انجام برسانیم و هدف بعدی ورود جدی به بحث اصلاح نژاد که در صنعت اسب دنیا حرف اول را می زند.

رئیس فدراسیون سوارکاری افزود: اگر بتوانیم برای نژادهای تولید ایران، با ثبت رکوردهای مربوطه برند ورزشی تعریف نمائیم در میادین جهانی حرف برای گفتن خواهیم داشت.

گفتنی است کاظمیان در پایان جلسه پیشنهاد احیاء و بها دادن به انجمن های نژادی را به منظور حلقه ارتباطی وزارت جهاد و فدراسیون مطرح کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0