جمعه, 28 ارديبهشت 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۹:۳۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ 
  • تعداد بازدید : 46
  • کد خبر : ۳۱۰۲۷
معاون وزیر جهاد کشاورزی:
حمایت ویژه سازمان تات از شركت های دانش بنیانی كه توسط بانوان اداره می شود
در حاشیه دومین سالگرد تاسیس دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی با حضور سید مجتبی خیام نکویی، محمد مهدی قاسمی و مریم طهماسبی به همراه انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ضمن پاسخگویی به سوالات شرکت های دانش بنیان با مسئولان آنها دیدار واز نزدیک با مشکلات و چالش های این شرکت ها آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی ؛ و به نقل از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی، سید مجتبی خیام نکویی از حمایت ویژه سازمان تحقیقات، آموزش  و ترویج کشاورزی از شرکت های دانش بنیانی که توسط بانوان اداره می شود، خبر داد.

معاون وزیر پس از استماع گزارشی از فعالیت های بانوان کارآفرین و اعضای هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی خراسان رضوی گفت: بیش از یک سوم اعضای هیات علمی سازمان تات را بانوان تشکیل می دهند و مدیران بسیاری از موسسات و مراکز ما نیز از بانوان هستند .

وی ضمن اشاره به اهمیت حضور بانوان در عرصه های کشاورزی و نقش و اهمیت آنان در فعالیت های تحقیقاتی ادامه داد: از شرکت های دانش بنیانی که توسط بانوان اداره می شود به طور ویژه ای حمایت خواهیم کرد .
معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: دو برنامه محوری سازمان تات دانش بنیان کردن بخش کشاورزی و افزایش بهره وری است و بانوان در این زمینه می توانند نقش اصیل و ماندگاری داشته باشند .

وی یکی از مهم ترین برنامه های سازمان در زمینه تربیت کشاورزان جوان را ایجاد هنرستان ها در نزدیکی روستاها بخصوص هنرستان های دخترانه عنوان کردوگفت: باید آموزش های مهارتی را در روستاها نهادینه کنیم.
گفتنی است سید مجتبی خیام نکویی  از معاون رئیس جمهور تقاضا کرد تعدادی از بانوان فرهیخته و دانشمند سازمان تات در جلسه ای با حضور ریاست جمهوری شرکت کنند تا مشکلات و چالش های خود را با وی درمیان بگذارند.

slide1_6384981343919740370 - copy.jpg

slide1_6384981343919740370.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0